wat zijn we blij als we zaterdag 15 januari onze deuren weer mogen openen, en jullie weer van een mooie coupe mogen voorzien! Wij wachten allemaal met spanning de persconferentie af. Doordat de openstelling vrij snel na de persconferentie is gepland, voorzien wij geen tijd om alle vervallen afspraken na te lopen en nieuwe in te plannen. We verzoeken daarom vriendelijk iedereen die een vervallen afspraak had zelf een nieuwe in te plannen.
Dat kan als volgt – Online een afspraak maken: op vrijdag 14 januari vanaf 14.00 uur zal onze online afsprakensysteem weer actief zijn. – Telefonische een afspraak maken: op vrijdag 14 januari zijn we telefonisch bereikbaar tussen 14.00 en 18.00 uur, tel. 0252-228860
Wanneer onverhoopt door de maatregelen uw afspraak niet door kan gaan, komt deze automatisch te vervallen. U dient vervolgens zelf weer een een nieuwe afspraak in te plannen.
We zien er naar uit u weer te verwelkomen! We gaan ons uiterste best doen om iedereen van mooi haar te voorzien. Bedankt vast voor uw geduld en begrip!
het voelt als een enorme teleurstelling om jullie opnieuw niet te kunnen voorzien van een mooie Kerstcoupe zoals wij dat hadden gepland. We leven met iedereen mee die uit keken naar het vieren van de feestdagen met naasten en geliefden.
Toch willen we meegeven dat we voor jullie klaar staan wanneer dat kan. Samen met jullie gaan we het ook dit keer redden! We kijken er enorm naar uit om jullie in het nieuwe jaar te ontvangen en van mooie haren te voorzien.
Uiteraard weten we nog niet hoe deze maatregelen zich gaan ontwikkelen. Ons boekingssysteem gaat daarom even uit de lucht. We kunnen dus geen online of telefonische afspraken aannemen. Zodra het weer kan nemen we weer afspraken aan. Hou daarom onze socials en website goed in de gaten! Had u een afspraak staan tussen 20 december en 14 januari? Deze komt te vervallen. Neem t.z.t. contact met ons op en we zoeken naar een nieuwe mogelijkheid. We gaan ons uiterste best doen om iedereen van mooi haar te voorzien. Bedankt vast voor uw geduld en begrip!
We staan voor jullie klaar in het nieuwe jaar. We wensen jullie hele fijne en liefdevolle dagen, pas goed op jezelf en elkaar!
Wat zijn we blij dat we 3 maart onze salon weer mogen openen! Wat hebben we er lang op gewacht, en wat is jullie geduld op de proef gesteld. Wij willen jullie in ieder geval hiervoor bedanken; ook voor alle steun en lieve berichten die we van jullie gekregen hebben. We hebben alle begrip dat u snel geholpen wilt worden. Daar gaan wij met ons team ons uiterste best voor doen! Bij deze willen we graag met u delen hoe we alle afspraken zo ordelijk mogelijk laten verlopen:
Had u een afspraak staan tussen 15 december 2020 en 2 maart 2021? Dan zullen we u de komende dagen telefonisch benaderen. Indien wij u niet kunnen bereiken, kunt u vanaf zaterdag 27 februari na 11.00 uur zelf online of telefonisch een afspraak maken.
Is u medegedeeld dat u op onze bellijst staat? Ook dan zullen we u de komende dagen telefonisch benaderen. Ook hiervoor geldt dat wanneer wij u niet kunnen bereiken, u vanaf zaterdag 27 februari na 11.00 uur zelf online of telefonisch een afspraak kunt maken.
Bent u klant en had u geen afspraak staan? U kunt vanaf zaterdag 27 februari na 11.00 uur zelf online of telefonisch een afspraak maken.
Wij zullen ons uiterste best doen om iedereen tot dienst te zijn. Uiteraard hebben wij wel even de tijd nodig om onze planning in orde te maken. We danken u vast voor uw begrip! We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen, tot snel!
Deze lock-down hebben we aangegrepen om ons te focussen op vernieuwing en verbetering. We houden ons nu vooral bezig met leuke en nieuwe verbeteringen voor de Salon. Zo nemen we alles weer even goed onder de loep, en kijken we kritisch naar ons assortiment.
In onze salon zijn we al bezig met het milieu, duurzaamheid en gezonde natuurlijke haar- en huidvriendelijke producten. Het assortiment kleuren was alleen voor ons nog niet compleet genoeg, en we zijn daarom op zoek gegaan naar verbetering. Na uitgebreid onderzoek hebben we voor het prachtige Italiaanse merk Davines gekozen. Dit merk past perfect bij ons en onze visie!
Davines creëert professionele haarproducten waarbij kwaliteit wordt gecombineerd met het grootste respect voor de planeet en haar hulpbronnen. Prachtige haarkleuringen met veel glans dankzij omega 9! Het merk is gericht op verbetering van het haar en ook vooral voor de wereld. Zo zijn de verpakkingen biologisch afbreekbaar, zijn producten niet getest op dieren, en staat respect voor mens en milieu voorop.
We kijken ernaar uit om met deze mooie haarkleuringen te werken in onze Salon!
Helaas nog geen bericht dat we open mogen. Wel willen we jullie even laten weten hoe het met ons gaat. Natuurlijk vinden we het ontzettend vervelend dat onze mooie winkel half december dicht moest. We missen ons prachtige vak en onze klanten enorm. Ook missen we de financiële steun van de overheid die hierin behoorlijk tekort schiet, de steun die we nu zo hard nodig hebben! Natuurlijk zijn we van plan om ons hoofd boven water te houden maar er moet wel een eindstreep zichtbaar gaan worden. De kapsalons hebben het zwaar! Wel zijn er vanuit de vakbond al veel signalen afgegeven, we hopen dat dit helpt zodat er binnenkort meer steun komt voor ons. We houden ons nu vooral bezig met leuke en nieuwe verbeteringen voor de Salon en de verkoop van onze haarproducten/cadeaubonnen die via onze webshop te verkrijgen zijn. Willen jullie ons door deze financiële zware tijd helpen koop dan op onze webshop een cadeaubon en of haarproduct. Klik hier op de link
Wat vinden wij het ontzettend jammer dat we op 20 Januari niet open mogen. We kunnen niet wachten om jullie haren weer mooi te kunnen maken. Maar helaas…. moeten we toch nog even geduld hebben.
We hopen dat we onze deuren vanaf woensdag 10 Februari mogen openen, en op een veilige manier aan de slag te kunnen.
Heeft u al een afspraak bij ons staan? Dan verzetten wij deze voor u 3 weken verder. De dag en tijd blijft hetzelfde. Voorbeeld: woensdag 20 januari 10.00 uur wordt woensdag 10 februari 10.00 uur. Als dit voor u niet uitkomt kunt u telefonisch contact opnemen, of onze voicemail inspreken. We bellen u dan zo snel mogelijk terug. Het verplaatsen is onder voorbehoud van alle overheidsmaatregelen en wij houden ons uiteraard aan het protocol van het RIVM.
Voor klanten die geen afspraken hebben staan: nieuwe afspraken kunnen helaas nog niet gemaakt worden. We willen eerst zeker weten dat we open mogen. We hopen natuurlijk op 10 Februari. Zo willen we opnieuw annuleren of afspraken verzetten voorkomen.
Voor Color to Go, haarproducten of kadobonnen kunt u terecht in onze webshop. Wij zorgen dat het bij u thuis bezorgd wordt! Mocht u inspiratie willen opdoen: in onze etalage hebben we een greep uit ons assortiment staan. Zie ook onderstaande foto.
Wij nemen de gezondheid van onze klanten en onze collega’s serieus. In verband met de oplopende besmettingen kiezen wij ervoor om met mondkapjes op te werken. Wij verzoeken u om er ook een te dragen tijdens de behandeling. Mocht u er zelf een hebben, neemt u deze alstublieft mee naar de salon. Indien u deze niet heeft, dan wordt voor de behandeling aan u uitgereikt.
Bij binnenkomst kunt u eerst uw handen desinfecteren en kunt u vervolgens een mondkapje opzetten. Daarnaast kunnen we tijdens uw behandeling u niet voorzien van koffie of thee. Wij hopen hier op uw begrip en uw medewerking.
Uiteraard hopen we dat u en uw naasten gezond zijn, dat is het belangrijkste. Na de persconferentie van 6 mei jl. hebben wij van de overheid en onze vakbond te horen gekregen dat we vanaf maandag 11 mei de scharen weer mogen oppakken en de deuren van Studio 1 Salon weer mogen openen. Een beslissing waar wij natuurlijk heel blij mee zijn, want we hebben u gemist! Echter, we zijn ons er ook van bewust dat dit een aantal consequenties met zich meebrengt. Die delen we via deze nieuwsbrief graag met u. Lees dit alstublieft goed door.
Zoals u weet dient iedereen zich nog steeds te houden aan de 1,5 meter afstand tot elkaar. Voorafgaand aan uw bezoek willen we u daarnaast wijzen op het volgende:
Heeft u last van verkoudheid, koorts, griepachtige verschijnselen, hoesten of niezen? Dan is een behandeling helaas niet mogelijk
Heeft iemand in uw huishouden last van koorts (vanaf 38 °C) en/of benauwdheidsklachten? Ook dan is een behandeling helaas niet mogelijk
Uiteraard kan niezen of hoesten wel gebeuren, doe dit dan alstublieft in uw elleboog
Daarnaast hebben we een aantal (tijdelijke) huisregels opgesteld of aangescherpt voor tijdens uw bezoek:
Bij binnenkomst van de salon dient u uw handen te desinfecteren met de aangeboden desïnfectiegel
We blijven iets meer op afstand en kunnen daarom uw hand niet schudden
Kom op het afgesproken tijdstip
Kom alleen naar de salon. Een minderjarig kind en mensen die door een beperking begeleiding nodig hebben mogen naar de salon vergezeld worden door één volwassene
Wij zullen vooraf vragen stellen over uw gezondheid
Betaal zoveel mogelijk contactloos (via pin of mobiel)
Wij verzoeken u om het toilet van de salon zo min mogelijk te gebruiken.
Tot slot geven we graag iets meer inzicht in hoe wij werken:
Uiteraard blijven ook wij bij gezondheidsklachten thuis
Op uw verzoek werken we met een mondkapje op. Dit zullen we bij binnenkomst aan u vragen.
Onze gereedschappen en de werkplek worden na iedere klant grondig gedesïnfecteerd en gereinigd
Voor en na elke behandeling wassen wij grondig onze handen
Bij iedere klant gebruiken wij een schoon kapkleed en handdoek
Tijdelijk zijn we genoodzaakt door bovenstaande maatregelen een kleine toeslag door te rekenen aan de klant. Deze bedraagt €2,50 per klant.
Producten kunnen blijvend via onze webshop (link) worden besteld
wij zijn ontzettend blij met de versoepelende maatregelen, waardoor onze salon weer open mag! Wij hebben jullie erg gemist, en hopen jullie weer veilig en gezond in onze salon te verwelkomen. Wij hebben alle begrip dat u zo snel mogelijk weer behandeld wilt worden en daar gaan wij ons uiterste best voor doen. We pakken dit als volgt aan:
Klanten die al een afspraak hadden staan, maar door de sluiting van onze salon niet behandeld konden worden, worden door ons benaderd voor een nieuwe afspraak.
Voor alle overige klanten die een afspraak willen maken, zorgen we dat we al vóór maandag 11 mei telefonisch bereikbaar zijn. U kunt ons bellen op vrijdag 8 mei tussen 13.00 en 18.00 uur zaterdag 9 mei tussen 9.00 en 16.00 uur Vanaf maandag 11 mei zijn we tijdens onze openingsuren telefonisch bereikbaar.
Uiteraard kunnen we door de 1,5 maatregel niet op volle capaciteit behandelen. Om de wachttijd enigszins te verkorten, zullen we onze openingstijden verruimen.
Wij verwachten veel klanten die behandeld willen worden, en hierdoor zult u misschien niet direct geholpen kunnen worden. We vragen uw begrip hiervoor, en hopen met bovenstaand iedereen zoveel mogelijk tegemoet te komen. We vragen jullie onze website, Facebook en Instagram in de gaten te houden voor nieuwe updates.
Veel liefs, Iris, Linda, Ingrid, Sandra, Lonneke, Daisy, Julia, Charley, Sanne en Iris